روش‌های ارسال و رهگیری

مجموعه کیوتایمر سعی دارد با سریعترین نحوه ارسال سفارشات مشتریان گرانقدر خود ، خریدی آسان و لذت بخش را برایشان فراهم آورد.

ارسال اکسپرس و سریع

کیوتایمر با شرایط ارسال سریع‌، تحویل رایگان و پرداخت در محل(ویژه شهر شیراز)، لذت خریدی متفاوت و مطمئن را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح ارسال اکسپرس فقط در شهر شیراز و به شرح زیر فعال می باشد.

تحویل فوری

کیوتایمر با شرایط ارسال سریع‌، تحویل رایگان و پرداخت در محل(ویژه شهر شیراز)، لذت خریدی متفاوت و مطمئن را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح ارسال اکسپرس فقط در شهر شیراز و به شرح زیر فعال می باشد.

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷ ثبت شوند نهایتا تا پایان ساعت کاری روز بعد تحویل داده خواهند شد. سفارش هایی که تا ساعت 12 روز پنج شنبه ثبت شوند، در روز شنبه ارسال و تحویل داده خواهند شد.

پست پیشتاز

پست پیشتاز

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهر شیراز در نظر گرفته شده است. ولی در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل شیراز نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 2 تا 5 روز کاری است.برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند که در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد

در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

نکته : فقط هزینه ارسال پیک موتوری و پست برای عزیزان بصورت رایگان میباشد، در صورت انتخاب موارد دیگر از جمله باربری، تیپاکس و هواپیمایی به عهده مشتری بوده وهزینه آن را میتوانید از قبل با هماهنگی بخش فروش یا به صورت پس کرایه پرداخت نمایید.


تیپاکس

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از شیراز برای مشتریان برنامه‌ریزی شده است.
در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل شیراز نیز می‌‏توانند با تیپاکس ارسال شوند.
تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.
سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.
مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.


شهرهای دارای دفتر تیپاکس

آبادان – آستارا – آمل – ابهر و خرمدره – اسلام آباد – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – انزلی – اهواز – ایلام – بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد – بناب – بندر عباس – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – تاکستان – تالش – تبریز – تربت حیدریه – تنکابن – جهرم – چالوس – خرم آباد – خرمشهر – دامغان – دزفول – دورود – رامسر – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار – زاهدان – زرند- زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سمنان – سنندج – سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شهر صنعتی البرز – شیراز – شیروان – صومعه سرا – علی آباد – فسا – فومن – قائمشهر – قروه – قزوین – قم – کازرون – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – کیش – گرگان – گنبد – لاهیجان – لار – لنگرود – مراغه – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب – میبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نیشابور – همدان – یاسوج – یزد

ارسال با باربری یا هواپیمایی :

با توجه به آدرس ارسال و هماهنگی با بخش فروش میتوانید نحوه ارسال و زمان ارسال خود را مشخص بفرمایید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

کیوتایمر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کیوتایمر به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کیوتایمر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کیوتایمر به پایان برسد و یا در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مجموعه کیوتایمر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای قبلی، کالای دیگری را جایگزین کند.

کیوتایمر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، البته که کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شوند. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کیوتایمر محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

همچنین، پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 خسارت در هنگام حمل و نقل

کیوتایمر همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کیوتایمر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش کیو تایمر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش مجموعه کیو تایمر ارسال شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *