این حساسیت در خصوص خرید ساعت های مچی هم وجود دارد. طبق تجربه چندین ساله ما، مشتریان عمدتا به دنبال ساعت های مچی هستند که کارت گارانتی داشته باشند و بتوانند در روز مبادا از شرایط استفاده از گارانتی استفاده کنند.
اگرچه شاید یک سری افراد اینطور فکر کنند که گارانتی در ایران معنا ندارد! ولی نمی توان این قاعده را کلی دانست چرا که خیلی از فروشگاه های باسابقه و مشتری مدار، برای احترام به حقوق مشتریان اقدام به ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی (تحت شرایط) محصولات خود می کنند.
ما در مجموعه کیوتایمر(گالری کوانتوم) فقط به فکر فروش نیستیم. ما به این فکر می کنیم که چطور مشتری ما به رضایت ۱۰۰% از خرید خود برسد. این رضایت از خرید در سه مرحله از خرید شما برای ما مهم است :
- قبل از خرید : با ارائه راهنمایی ها و پیشنهادهای لازم در خصوص انتخاب ساعت مچی (چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی)
- در حین خرید : راهنمایی در خصوص فرایند خرید جهت اطمینان ازینکه خریدی امن را تجربه خواهید کرد
- پس از خرید : با ارائه راهنمایی های لازم در خصوص نحوه استفاده از ساعت مچی و همچنین خدمات پس از فروش
اکثر مردم برای خریدهای خود به خصوص دستگاه های الکترونیکی و حساس به دنبال کارت گارانتی هستند، حتی ممکن است هزینه بیشتری را متحمل شوند ولی حداقل خیالشان راحت است که در صورت بروز هرگونه خرابی پیش بینی نشده، دستگاهشان قابل تعمیر یا قطعاتش قابل تعویض باشد.
بنابراین دست در دست مشتری او را از صفر تا صد راهنمایی می کنیم و خدمات پس از فروش را جزئی از تعهد خود می دانیم.
ما محصولاتمان را با شرایط زیر گارانتی نموده و به مشتریان عزیزمان ارائه می کنیم :